مزایای خرید بازی های اورجینال در استیم !

 

مزایای خرید بازی های اورجینال در استیم شامل موارد بسیاری میشود؛ اما مهم ترین مزیت خرید گیم بصورت اورجینال را میتوان اجرای بازی ها بصورت صحیح نامید؛ همیشه افراد یا گروه هایی که بازی ها را در اصطلاح، کرک میکنند، تغییراتی را در ورژن اصلی بازی ایجاد مینمایند تا قفل بازی های اورجینال را دور بزنند!

 

این روش در برخی اوقات، باعث ایجاد خرابی در فایل های بازی میشود که در نتیجه آن، قادر نخواهید بود تا بازی مد نظر را با فریم ریت بالایی تجربه کرده باشید؛ حتی در فرآیند اجرای اولیه بازی نیز، به ارور های خاصی برخورد خواهید نمود!

 


بازی های اورجینال نیز معایب خاصی دارند؟

 

بازی های اورجینال در حالت عادی هیچ معایبی ندارند که سیستم شما را با چالش های جدی مواجه کنند، تنها گزینه ای که شاید درگیر آن شوید، عدم توانایی استفاده از ماد ها در بازی میباشد که البته در اکثر اوقات، این محدودیت برای بازی هایی است که بصورت آنلاین میباشند؛ اما بازی های افلاین را میتوانید به راحتی با استفاده از ماد های خاص هر بازی نیز اجرا نمائید!

 

دیگر نقطه منفی در استفاده از بازی ها بصورت اورجینال، هزینه بالای آنها هنگام عرضه بازی است! اما این مورد نیز با استفاده از تخفیفات مناسبتی بازی ها در استیم و یا تخفیف ها در پلتفرم های متنوع؛ میتوان این مشکل را نیز برطرف نمود!

 

===============================================================

 

1. در حال حاضر، ارزان ترین، قانونی ترین و راحت ترین راه دسترسی به بازی ها؛

 

استفاده از سرویس گیم پس میباشد که میتوانید به دنیایی از بازی ها دسترسی داشته باشید!

 

————————————————————————

 

2. به منظور دسترسی به اطلاعات بیشتر در مورد سرویس گیم پس،

 

میتوانید به مقاله مربوطه به آن در بخش وبلاگ گیم کی 98 مراجعه نمائید!

 

===============================================================

 

 

مزایای خرید بازی های اورجینال

 

  1. عدم درگیری سیستم با بدافزار ها
  2. دوری از تبلیغات و یا پاپ آپ های ازاردهنده
  3. اجرای بازی ها بصورت روان و صحیح
  4. بن نشدن از هیچ پلتفرم خاصی
  5. دسترسی همیشگی به بخش آنلاین بازی
  6. عدم برخورد با خطا در هنگام نصب بازی
  7. دسترسی به آپدیت های متنوع در بازی
  8. دسترسی به کل محتوا های بازی شامل DLC و …

 

با کناره گیری از مواردی که بیان شده است؛ برخی از افراد نیز بازی ها را بصورت اورجینال خریداری مینمایند تا از ناشر بازی به نوعی قدردانی و پشتیبانی کرده باشند.

 

در ادامه مقاله، هر یک از مزیت ها را مورد بررسی بیشتری قرار خواهیم داد:

 

 

عدم درگیری سیستم با بدافزار ها

 

هنگامی که بازی ها را بصورت کرکی نصب میکنید؛ سیستم امنیتی پی سی، بدافزار هایی را شناسایی و حذف میکنند ( در واقع برخی از همین بدافزار ها اجازه اجرای بازی ها بصورت کرکی را میدهند )؛ بدافزار ها به خودی خود بد نیستند اما برخی از بدافزار ها میتوانند لایه هایی امنیتی از پی سی را مختل نمایند، بدافزار هایی نیز در میان فایل های کرک شده قرار دارند که در حالت عادی حذف نمیشوند، تنها در صورتی از بین میروند که سیستم عامل پی سی را از نو نصب نمائید.

 

اما در بازی های اورجینال صرفاً فقط از فایل های خود بازی استفاده میشود و همین مورد نیز باعث میشود تا فایل های بازی ها حامل هیچ نوع بدافزار خاصی نباشند!

 

 

دوری از تبلیغات و یا پاپ آپ های ازاردهنده

 

هیچ پلتفرم قانونی اجازه ندارد تا اطلاعات و نوشته هایی به جز اطلاعاتی که در خود بازی میباشد را در طول بازی استفاده نمایند؛ اما در برخی از بازی های کرکی؛ به منظور حمایت مالی فرد یا گروهی که بازی را کرک میکنند؛ در بازی تبلیغات خاصی را مشاهده خواهید نمود که واقعاٌ ازاردهنده است!

 

 

اجرای بازی ها بصورت روان و صحیح

 

مزایای خرید بازی های اورجینال که خریداری میشوند، با مشکلاتی مانند افت فریم و … مواجه نمیشوند؛ اما اصلی ترین دلیل افت فریم در بازی کرکی نیز به دلیل استفاده از برخی فایل های خاص جهت کرک بازی میباشد.

 

توجه داشته باشید: فایل هایی که خطا های خاصی در بازی کرکی را نشان میدهند معمولاٌ قابل بازیابی یا تعمیر نمیباشند؛ اما فایل های بازی های اورجینال در هر بازه زمانی به لطف اپدیت های مکرر، قابل ویرایش هستند!

 

 

بن نشدن از هیچ پلتفرم خاصی

 

استفاده از دیتای کرکی بازی های آنلاین در برخی پلتفرم ها مانند استیم، در صورتی که از سمت خود استیم تشخیص داده شود، ممکن است اکانت فرد متخلف برای همیشه بسته شود! پس بهتر است تا ریسک استفاده از این قبیل فایل ها را کنار گذاشته و به سمت بازی های اورجینال قدم برداریم، چرا که کاربران بازیهای اورجینال، در صورت استفاده از بخش آنلاین بازی در اکانت خود، بن نخواهند شد.

 

 

دسترسی همیشگی به بخش آنلاین بازی

 

گیم های کرکی در حالت آنلاین همیشه در دسترس میباشند و میتوانید به هر بخش از بازی بصورت مولتی پلیر دسترسی داشته باشید؛ فرض کنیم در بازی های کرکی آنلاین نیز اتصال پایداری داریم، اما با این وجود تنها شانس این را دارید تا با افرادی بصورت آنلاین پلی دهید که آنها نیز بازی را بصورت کرکی اجرا نمایند؛ در حقیقت، بخش انلاین در بازی های کرکی محدود تر از بازی های اورجینال میباشند!

 

 

عدم برخورد با خطا در هنگام نصب بازی

 

به دلیل اینکه برخی از فایل های دانلود شده در حالت کرکی، ناقص هستند، قطعاً ارور هایی از قبیل عدم دسترسی به فایل dll یا … را خواهید دید که مجبور میشوید بازی را مجددا از سایت دیگری دانلود کنید و در اینصورت نیز هزینه دیگری برای اینترنت را متحمل خواهید شد، اما در بازی های اورجینال هیچ خطا یا ارور خاصی را نخواهید دید!

 

 

آپدیت های متنوع در بازی

 

دسترسی به هر اپدیت جداگانه ای را میتوانید با تهیه نسخه اوجینال بازی داشته باشید؛ در نسخه های کرکی اکثریت مواقع یا سایت های مد نظر فیلتر شده هستند و یا با قفل دنوو که بر روی فایل های بازی میباشد، قابل کرک کردن نیستند!

 

فرض کنید یک بازی قرار است به منظور افزایش فریم ریت خود، فناوری dlss را در اپدیت بعدی خود داشته باشد، اگر از نسخه کرکی استفاده میکنید در اینصورت به این فناوری دسترسی نخواهید داشت.

 

 

دسترسی به کل محتوا های بازی

 

برخی از فایل های هر بازی رایگان ارائه میشوند که بدون هیچگونه قفلی مانند دنوو یا …، میتوانید به نسخه کرکی آن دسترسی داشته باشید؛ اما به فایل های اضافی آن مانند DLC یا بخش های دیگر بازی دسترسی نخواهید داشت، زیرا از قفل های مخصوصی استفاده میشود تا از کرک شدن دوری کنند!

 

در نسخه های اورجینال هر فایل بصورت یکجا در دسترس میباشد و نیازی نیست تا هر فایل را جداگانه دانلود کرده و نصب کنید!

 

کلیدواژه : اطلاعات لازم برای خرید بازی‌های اورجینال در استیمبهترین بازی‌های استیم برای خرید اورجینالتفاوت بازی اورجینال و کرکیچرا باید اکانت اورجینال خریدچرا باید بازی اورجینال استیم خریدچرا باید بازی اورجینال خریدچرا باید بازی قانونی بخریمچرا باید بازی قانونی خریدخرید امن بازی‌های استیم از فروشگاه رسمیخرید بازی ها بصورت اورجینال در استیمخرید بازی های اورجینال در استیمخرید بازی‌های استیم از فروشگاه آنلاینخرید بازی‌های استیم با تخفیف ویژهراهنمای خرید بازی‌های استیم اورجینال برای هر سلیقه‌ایراهنمای خرید بازی‌های اورجینال در فروشگاه استیمروش های خرید بازی های اورجینال در استیمروش های مهم در خرید بازی های اورجینال استیمعلت خرید بازی قانونیفرایند خرید بازی های اورجینال در استیمفروشگاه استیم و انتخاب بازی‌های اورجینالمحدودیت خرید بازی های اورجینال در استیممراحل خرید بازی های اورجینال در استیممراحل خرید و دانلود بازی‌های اورجینال در استیممزایای خرید بازی های اورجینالمزایای خرید بازی های اورجینال در استیممقایسه قیمت بازی‌های اورجینال در فروشگاه استیممهم ترین مزیت خرید گیم بصورت اورجینالنحوه خرید بازی های اورجینال در استیمنکات مهم در خرید بازی‌های اورجینال در استیم
مهدی حسین پور باباعی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *