آموزش شارژ اکانت نتفلیکس

 

 

شارژ اکانت نتفلیکس کمک میکند تا بتوانید تحت این پلتفرم، به تماشای سریال های مورد نظر خود بپردازید؛ در واقع ماهیت اصلی نتفلیکس تماشای ویدیو ها میباشد.

 

میتوانید با استفاده از خرید گیفت کارت نتفلیکس، اکانت مورد نظر را شارژ نمائید تا از خدماتی که نتفلیکس ارائه میدهد مجدداً بهره مند شوید، که شامل موارد زیر میباشند:

 

  • دانلود آفلاین
  • خش HDR و 4K
  • پخش آنلاین محتوا
  • تولید محتوای اختصاصی
  • پیشنهادات شخصی‌سازی
  • تجربه تماشای بدون تبلیغات

 

 

آموزش شارژ نتفلیکس بصورت قدم به قدم

 

1 – اگر شما اکانت نتفلیکس ندارید ابتدا باید در وبسایت نتفلیکس  حساب کاربری بسازید؛ با توجه به این مورد که گیفت کارت های نتفلیکس تحت ریجن ترکیه میباشند، ترجیها با آیپی ترکیه اقدام به ساخت اکانت ریجن ترکیه کنید!

 

2 – سپس پس از ساخت اکانت نتفلیکس وارد وبسایت نتفلیکس شوید و اقدام به لاگین کردن یا ورود به حساب خود کنید:

 

آموزش شارژ نتفلیکس

 

 

3 – پس از ورود به بخش ردیم وبسایت نتفلیکس، شما اقدام به کلیک روی گزینه Redeem Gift Card Or Promo Code میکنید و سپس اقدام به وارد کردن گیفت کارت دریافتی از وبسایت میکنید!

 

4 – دقت بفرمایید کد باید بصورت کامل به همان شکل که تحویل شما شده در کادر مورد نظر درج شود و هرگز تغییری در کد ایجاد نکنید تا از ارور های ناخواسته جلوگیری شود:

 

 

آموزش شارژ نتفلیکس

 

 

5 – همانطور که در تصویر بالا قابل مشاهده هست شما در بخش Code Or Pin کدتان را وارد میکنید و سپس بر روی گزینه Redeem جهت شارژ حساب خود کلیک خواهید کرد.

 

با اینکه نتفلیکس مشابه های داخلی نیز دارد،  اما همانطور که در جریان هستید؛ هیچ پلتفرمی جایگزین وبسایت اصلی  ( Netflic ) نخواهد شد!

 

پارسا مهری
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *