نحوه پیدا کردن ریجن بتل نت

پیدا کردن ریجن بتل نت

 

نحوه پیدا کردن ریجن اکانت بتل نت یکی از راحت ترین کار های ممکن است، اموزش بسیار ساده ای میباشد و عملا کار خاصی ندارد؛ در حالت کلی ریجن یعنی کشور اکانت شما و اینکه قیمت بازی تو هر ریجنی با ریجن دیگری متفاوت است،  هر ریجنی شرایط خاص خود را دارد.

 

در دنیای گیم، برای اینکه بتونید بازی بخرید یا سرویسی تهیه کنید لازم است از ریجن بتل نت خود با خبر باشید، نمیتوانید بصورت رندوم ریجن را انتخاب کنید و خرید داشته باشید؛ ریجن هایی وجود دارند که قیمت منطقی تری ارائه میدهند و ارزان تر از سایر ریجن ها میباشند!

 

 

نحوه پیدا کردن ریجن بتل نت

 

 

پیدا کردن ریجن عملا کار خاصی نخواهد داشت، یک ویدیو کوتاه هم تدارک دیده ایم که راحت تر از روش های گذشته بوده باشد تا براحتی به ریجن اکانتتان دسترسی داشته باشید:

 

ویدیو اموزش پیدا کردن ریجن بتل نت

 

 

  • مطابق با ویدیوی بالا، ابتدا باید وارد وبسایت بتل نت / Battle.net شوید و سپس در اکانت خود لاگین کنید در ادامه بر روی پروفایل خود کلیک کرده و روی Account Settings کلیک کنید.

 

  • در صفحه لود شده بر روی Account Details کلیک کرده و سپس روبروی بخش Country / Region، میتوانید کشور ریجن خود را پیدا کنید و اقدام به خرید سرویس وریفای شماره بتل نت داشته باشید!

 

نحوه پیدا کردن ریجن بتل نت

 

امیدواریم اموزش ارائه شده کمک شایانی به شما عزیزان بوده باشد؛ تشکر از حُسن اعتماد و همراهی شما  ❤

 

 

گیم کی 98 یکی از معتبر ترین و کامل ترین مرجع های گیمینگ در کشور با بیش از 5 سال سابقه تخصصی و حرفه ای فعالیت و خدمت رسانی به شما گیمران عزیز میباشد؛ مفتخریم اعلام کنیم گیم کی 98 تمامی مجوز ها و تاییدیه ها را از سازمان های مربوطه و زیربط دریافت کرده میباشد و تا چندین سال اعتبار پروانه فعالیت دارد؛ همین نیز وبسایت گیم کی 98 را به یکی از معتبر ترین ها تبدیل میکند.

 

پارسا مهری
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *