ادفرند استیم ؛ نحوه فعالسازی ادفرند در استیم !

 

فعالسازی ادفرند در استیم به منظور تجربه بازی های مولتی پلیر با دوستانتان امری ضروری میباشد؛ در حقیقت با دسترسی به گزینه ادفرند در استیم، میتوانید علاوه بر اینکه بازی ها را در کنار یکدیگر تجربه نمائید؛ میتوانید بازی های خاصی را نیز به یکدیگر ارسال نمائید و به عنوان یک هدیه یا همان گیفت از این گرینه استفاده کنید!

 


 

3 روش ارسال ادفرند در استیم به فرد مورد نظر وجود دارد که بصورت زیر میباشند:

 

  • ادفرند با استفاده از یک کد ده رقمی
  • ادفرند از طریق لینک اینوایت 
  • ادفرند با اسم پروفایل استیم

 

فعالسازی ادفرند در استیم

 

استیم به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم‌ های بازی‌ ها در جهان، امکانات متعددی را برای کاربرانش فراهم میکند؛ گزینه Add friend نیز جهت افزودن به لیست دوستان خود در استیم نیز یکی از قابلیت‌ های مهم پلتفرم استیم نامیده میشود!

 

به طور کلی، افزودن دوستان بیشتر در استیم، امکان ایجاد شبکه ارتباطی و اجتماعی متعاملی را برای شما فراهم میکند که در تجربه بازی‌ های آنلاین و اشتراک گذاری تجربیات بیشتر به شما کمک میکند؛ در ادامه روش های مربوط به هر بخش را توضیح خواهیم داد!

 

قبل از اینکه بتوانید به لیسا دوستان خود در استیم اضافه نمائید؛ نیاز است تا ابتدا فعالسازی ادفرند در استیم انجام شود و سپس بتوانید از این بخش استفاده نمائید:

 

 

نحوه فعالسازی ادفرند در استیم

 

فعالسازی بخش ادفرند استیم در ریجن های مختلف روش فعالسازی یکسانی دارند؛ هر ریجن نیازمند این است تا اکانت استیم را به اندازه 5 دلار یا معادل آن نسبت به واحد پولی آن ریجن شارژ نمائید؛ ریجن های برتر و به صرفه تر شامل ریجن اوکراین، ترکیه و ریجن ارژانتین میباشند!

 

جهت شارژ هر اکانت، میتوانید با دسترسی به استیم والت برای هر ریجن و اضافه کردن کد استیم والت، فرآیند فعالسازی ادفرند را تکمیل نمائید!

 

=====================================================

 

به منظور  خرید استیم والت هر ریجن، میتوانید به صفحه مربوطه در گیم کی 98 مراجعه نمائید!

 

———————————————————————————-

 

جهت آشنایی با نحوه فعالسازی استیم والت در هر ریجن؛

 

مقاله مربوطه به آن را از بخش وبلاگ گیم کی ۹۸ مورد بررسی قرار دهید!

 

=====================================================

 

1. ادفرند با استفاده از یک کد ده رقمی

 

همانطور که در ابتدای مقاله تصویر آپلود شده را مشاهده کرده اید، در بخش ابتدایی آن یک کد ادفرند به هر شخص اختصاص داده میشود؛ کد مربوطه به هر شخص را دریافت کنید؛ سپس، در بخش Enter A Code Friend میتوانید کد مربوطه را وارد نمائید، در ادامه درخواست دوستی که به شخص مد نظر ارسال شده است از بخش بالا سمت راست نشان داده میشود که نیاز است تا از سمت کاربر مورد نظر تایید شود!

 

 

2. ادفرند از طریق لینک اینوایت 

 

مشابه با بخش قبل، این لینک نیز برای هر شخص متفاوت میباشد و با فرستادن لینک به دوستان خود میتوانید فرآیند ادفرند را انجام دهید؛ با فرستادن لینک، شخص مد نظر نیاز است تا بر روی لینک فرستاده شده کلیک نماید و فرآیند ادفرند استیم را نهایی کند.

 

 

3. ادفرند با اسم پروفایل استیم

 

در این گزینه، میتوانید اسم پروفایل اکانت دوست مد نظر خود را وارد نمائید و در ادامه با کلیک بر روی گزینه Add Friend، فرایند را تکمیل کنید.

 

 

محدودیت های بخش Add Friend در استیم

 

شاید چنین سوال در ذهن خود داشته باشید که آیا بخش Add Friend نیز دچار محدودیت های خاصی میشود یا خیر؟

 

در جواب این سوال میتوان تایید کرد که قطعاٌ محدودیت خاصی نیز وجود خواهد داشت، اما تنها در شرایط خاصی این محدودیت اعمال میشود.

 

برای مثال:

 

  • نقض قوانین استیم بصورت طولانی مدت
  • محدودیت ارسال ادفرند به دلیل حفظ حریم خصوصی

 

اگر قوانین استیم را نقض نموده اید؛ محدودیت ادفرند نیز اکانت استیم شما را تهدید میکند و دیگر قادر نخواهید بود تا دوستان جدیدی را در لیست اکانت استیم خود اضافه نمائید؛ برخی از کاربران نیز ممکن است در معرض حملات و فعالیت‌های ناخواسته از سوی افراد ناشناس قرار بگیرند؛ برای جلوگیری از این اتفاق، کاربر استیم میتواند محدودیت‌ های امنیتی اعمال کند که اجازه ادفرند در استیم را تنها به کاربرانی که توسط شخص مورد نظر پذیرفته شده‌اند را بدهد!

 

کلیدواژه : آموزش اضافه کردن دوست در استیمادفرند استیمادفرند در استیم از طریق لینک اینوایتاستفاده از بخش Add Friend در استیماستفاده از سرویس Add Friend در استیماموزش فعالسازی ادفرند استیماموزش فعالسازی ادفرند در استیمبررسی بخش Add Friend در استیمبررسی سرویس Add Friend استیمچجوری ادفرند استیم را باز کنیمچجوری ادفرند استیم را فعال کنیمچجوری ادفرند استیم فعال کنیمچگونه ادفرند را برای استیم فعال کنیمدسترسی به بخش ادفرند استیمدلایل استفاده از اکانت استیمدلایل فعالسازی اد فرند در استیمراهنمای فعالسازی ادفرند در استیمروش های فعالسازی ادفرند در استیمروش‌های مختلف ادفرند در استیمروش‌های مختلف اضافه کردن دوست در استیمفعالسازی ادفرند استیمفعالسازی ادفرند با اسم پروفایل استیمفعالسازی ادفرند برای استیممحدودیت های بخش Add Friendمراحل فعالسازی ادفرند در استیممزایای استفاده از ادفرند در استیمنحوه فعالسازی ادفرند استیمنحوه فعالسازی ادفرند در استیمویژگی های بخش ادفرند دراستیم
مهدی حسین پور باباعی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *