معرفی بهترین گیم ها بر اساس فیلم! ( منتخب 2024 )

بهترین گیم ها بر اساس فیلم

 

بهترین گیم ها بر اساس فیلم، معمولاٌ گیم های بر اساس فیلم موفق بوده اند و طرفداران خو را نیز دارند؛ دنیای بازی‌های ویدیویی یک تجارت بسیار بزرگ است، بسیاری از گیمر ها نیز نوعی از بازی‌ های ویدیویی را انجام میدهند که نه صرفاً برای گیم‌ پلی، بلکه بیشتر برای تجربه روایت‌ هایی است که معمولاً از طریق رسانه‌ هایی مانند برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها به دست میاورند.

 

فیلم ها همیشه منبع خوبی برای کپی از بازی های ویدیویی بوده اند؛ با این حال،برخی از آنها نیز به درخشش فیلم‌ هایی که بر اساس آن‌ها ساخته شده‌اند، عمل نمیکنند؛ گاهی اوقات، روایت کاملاً با منبع اصلی مطابقت ندارد، یا به سادگی، گیم پلی واقعی : یعنی در واقع بخش اصلی هر بازی، به اندازه کافی جذاب و متقائد کننده نیست؛ یا برعکس!

 


 

با این حال، وقتی یک بازی ویدیویی بر اساس یک فیلم به درستی انجام شود، یک اثر حیرت اور را از خود بجا میگذارد؛ ما میتوانیم درباره دنیای یک فیلم خاص، بیشتر بیاموزیم و حتی بهتر، برخی از شخصیت‌های داستانی مورد علاقه‌ را نیز کنترل کنیم و کارهایی را انجام دهیم که قبلاً فقط آرزویش را داشتیم؛ برخی از بهترین گیم ها بر اساس فیلم، شامل بازی هایی زیر میباشند:

 

5 عنوان از بهترین گیم ها بر اساس فیلم

 

 

بنابراین، در ادامه بهترین بازی‌ های ویدیویی را که بر اساس فیلم‌ها ساخته شده‌ اند را بیشتر از قبل مورد بررسی قرار میدهیم؛ ما در این مقاله شاهد ترکیب ترسناک بقا، تیراندازی اول شخص، جنگنده سوم شخص و هر چیز دیگری هستیم!

 

========================================================

 

1. جهت دسترسی و خرید بازی های مد نظر در پلتفرم استیم؛

میتوانید از طریق خرید گیفت کارت، اکانت استیم را شارژ نمائید و بازی را خریداری کنید!

 

———————————————————————————–

 

2. به منظور خرید بازی های استیم با روش های دیگر؛ میتوانید مقاله مربوطه را در وبلاگ گیم کی 98 بررسی نمائید!

========================================================

 

Peter Jackson’s King Kong (2005)

 

گوریل غول‌ پیکر تخیلی، شخصیت مورد علاقه همه تقریباً  نیم قرن است، که با فیلم کینگ کنگ در سال 1933 شروع شده است؛ پس از مبارزه با گودزیلا در فیلم دیگری، گوریل بزرگ در قرن بیست و یکم با اقتباس پیتر جکسون در سال 2005 وارد شد.

 

بهترین گیم ها بر اساس فیلم

 

آوردن هر نوع شخصیت فیلم به یک ویدیو همیشه یک کار ساده است، اما تلاش یوبیسافت در سال 2005 برای بازی کینگ کونگ پیتر جکسون، تلاش قابل تحسینی را از طریق یک رسانه تیراندازی اول شخص نشان میدهد؛ در بازی ما کنترل جک دریسکول، فیلمنامه‌ نویس نیویورکی را در دست داریم که در حال مبارزه در جزیره جمجمه برای نجات اندرو است که توسط بومیان کنگ قربانی شده است!

 

 

Middle-Earth: Shadow of Mordor (2014)

 

فیلم های پیتر جکسون همیشه برای گرفتن اقتباس از بازی های ویدیویی خوب به نظر میرسند؛ در حالی که تعدادی از طرفداران ارباب حلقه ها، بازی اکشن هک اند اسلش سال 2003 بازگشت پادشاه را دوست دارند، ما فکر میکنیم که بهترین تلاش مبتنی بر سرزمین میانه؛ در واقع بازی Shadow of Mordor تولید سال 2014 است!

 

بهترین بازی بر اساس فیلم

 

ما یک داستان اصلی بر اساس J.R.R را مشاهده میکنیم؛ نوشته‌ های اصلی بین وقایع ارباب حلقه‌ها و هابیت اتفاق میافتد؛ Shadow of Mordor یک بازی اکشن بسیار خوب است که به وضوح از مبارزات و مخفی کاری بازی های Assassin’s Creed نشات میگیرد؛ همچنین این بازی گرافیک خیره کننده ای دارد و از گیم پلی طولانی و مهیجی بهره مند است؛ این بازی را قطعاً طرفداران ارباب حلقه ها نباید از دست بدهد!

 

 

Batman: Arkham City (2009)

 

فیلم‌ های ابر قهرمانی و کتاب‌ های کمیک، قطعاٌ مثال آسانی برای یک بازی ویدیویی از روی یک اثر ویدیویی در نظر گرفته میشوند، اما برخی از افراد نیز همیشه این سبک از بازی ها درست نمیدانند، مگر اینکه داستان و گیم پلی پر باری داشته باشند؛ با این حال، Batman: Arkham City در سال 2009 مطمئناً یکی از بهترین تلاش‌ها است که از کل اسطوره‌های کمیک بتمن الهام گرفته است و بازی موفقی نیز بوده است!

 

بهترین بازی بر اساس فیلم

 

ما کنترل شخصیت بتمن را در دست میگیریم که او در مقابل رقیب کلاسیک خود، جوکر قرار میگیرد، که نقشه ای برای به دام انداختن Crusader Caped در بیمارستان روان‌ پزشکی تحت عنوان با برخی از مخوف‌ترین شرور های شهر گاتهام طراحی کرده است؛ نبرد در Arkham City یک هیجان وصف نشدنی است و گفتنی است که سری بازی بعدی این نسخه نیز به همان اندازه محبوب میباشد!

 

 

 سری بازی های Spider-Man

 

در حالی که تام هالند (و تا حدودی اندرو گارفیلد) به خاطر نمایش‌ هایشان از فیلم های مورد علاقه، مورد تحسین قرار گرفته‌اند؛ برای بسیاری از ما، تنها یک شحخصیت برای این کاراکتر وجود دارد، توبی مگوایر قدیمی! این سه گانه اصلی از فیلم های مرد عنکبوتی دهه 2000 و همچنین بازی های ساخته شده بر اساس آن تا مدت ها در خاطره ها باقی خواهند ماند.

 

 

در حالی که بازی‌ های اخیر مرد عنکبوتی نیز مورد تحسین قرار گرفته‌اند، همه چیز واقعاً با نسخه‌ های قبلی PS2، به‌ ویژه نسخه دوم این فرنچایز آغاز شد؛ در نهایت، ما توانستیم رویاهای خود را برای عبور از شهر نیویورک و مبارزه با افرادی شرور را محقق کنیم؛ هیچ یک از موتور های گرافیکی و داستان های این سری بازی های Spider Man خسته کننده نیستند؛ به معنای واقعی کلمه شگفت انگیز مانند فیلم هایشان است؛ فقط کافی است بازی را تجربه نمائید تا به معنای دقیق کلمه شگفت انگیز، پی ببرید!

 

مهدی حسین پور باباعی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *