روش های خرید بازی از استیم

نحوه خرید بازی از استیم متنوع هستند و به چند دسته متفاوت تقسیم میشوند؛ راحت ترین روش خرید بازی های استیم استفاده از گیفت کارت ها میباشد؛ در واقع هر گیفت کارت کد خاصی را دارد که با قرار دادن در استیم، مقدار معینی اکانت استیم شارژ میشود، سپس میتوانید از این طریق بازی مد نظر را خریداری نمائید!

 


 

استیم تنها پلتفرمی است که به جرات میتوان گفت در آن، به هزاران بازی متنوع و مختلف دسترسی خواهید داشت؛ نکته جالب این است که استیم حتی برای اکثریت بازی ها نیز نسخه دمو را در دسترستان میگذارد، از جمله ویژگی های مهم دیگر در استیم میتوان به امنیت بالای این پلتفرم اشاره نمود!

 

در کنار مواردی که اشاره شده است، شایان ذکر است استیم تخفیفات بسیار با ارزشی را در هر بازه زمانی خاص، مانند روز های عید و کریسمس یا هر روز خاص دیگری حتی در اکثر مواقع اخر هفته ها نیز در اختیار گیمر ها میگذارد؛ این مورد به تنهایی باعث میشود تا استیم را نسبت به دیگر پلتفرم ها در اولویت قرار دهید!

 

در ادامه نحوه خرید بازی از استیم را بررسی خواهیم نمود؛ در حالت کلی 5 روش خرید بازی از استیم وجود دارد که شامل موارد زیر خواهند بود:

 

  1. گیفت کارت استیم 
  2. خرید مستقیم با مستر کارت
  3. خرید از طریق وبسایت های معتبر
  4. خرید گیم های متنوع با رندوم کی
  5. استفاده از ویژگی گیفت بازی ها در استیم

 

هر یک از ویژگی های ذکر شده امنیت بالایی را دارند، ولی تفاوت های بسیاری نیز خواهند داشت؛ در بخش بعدی هر یک از روش ها را به ترتیب مورد بررسی قرار خواهیم داد!

 

 

1. دسترسی به گیفت کارت استیم 

 

گیفت کارت ها همانطور که در بخش ابتدایی مقاله نیز متوجه شده اید؛ کد هایی را در اختیار کاربر میگذارند تا پس از استفاده از آن ها، بتوان نسبت به نوع گیفت کارتی که خریداری شده است، بازی مد نظر را خریداری کرد!

 

روش های خرید بازی از استیم

 

گیفت کارت ها در دسته های مختلفی قرار دارند و برای ریجن های مختلفی در دسترس میباشند؛ در حال حاضر گیفت کارت های ریجن اکراین و ترکیه جزو ارزانترین گیفت کارت های استیم به شمار میروند، نکته جالب در مورد گیفت کارت این است که میتوانید به جز بازی، به منظور خرید نرم افزار های خاص در استیم نیز از آنها استفاده نمائید!

 

=========================================================

 

به منظور خرید گیفت کارت ریجن های مختلف، میتوانید با مراجعه به بخش گیفت کارت در کیم کی 98 اقدام نمائید!

 

=========================================================

 

 

2. استفاده از مستر کارت

 

مستر کارت در حقیقت یک نوع کارت اعتباری بین‌المللی است، توسط آن میتوانید انواع محصولات و خدمات موردنظر خود را خریداری کنید؛ این نوع کارت‌ها در بیشتر کشورهای جهان پشتیبانی میشوند و در بیشتر دستگاه‌ های خودپرداز نیز قابل‌ استفاده هستند.

 

روش های خرید بازی از استیم

 

البته امکان استفاده از این کارت برای ایرانیان امکان‌ پذیر نیست؛ اما میتوانید از برخی خدمات این کارت‌ها مانند مستر کارت مجازی که بصورت کارت اعتباری ارائه میشود، استفاده کنید.

 

این روش برای ایرانی های داخل کشور چندان توصیه نمیشود و دردسر های زیادی دارد، در واقع سخت ترین روش خرید بازی نیز همین گزینه میباشد و البته کمی گران تر از گیفت کارت!

 

 

3. خرید بازی استیم از طریق وبسایت ها

 

وبسایت های متعددی وجود دارند که میتوانید نسبت به خرید بازی های استیم از ان ها اقدام نمائید؛ هر وبسایت قطعاً ملاک های خاصی فروش بازی های خود را دارد؛ با افتخار میتوانیم این تضمین را به شما گیمر های عزیز بدهیم که قیمت های گیم کی 98 نسبت به سایر وبسایت ها ارزان ترین گزینه میباشد!

 

علاوه بر آن، گیم کی 98 با پشتیبانی دقیق، راهنمای شما کاربران عزیز جهت پاسخ به هرگونه سوال در هنگام خرید بازی نیز خواهد بود:

 

میتوانید نسبت به بررسی و خرید بازی های تخفیف خورده استیم در صفحه مربوطه به سایت گیم کی 98 اقدام نمائید!

 

 

4. خرید گیم های متنوع با رندوم کی

 

نحوه خرید بازی از استیم | این روش خرید بازی در واقع ارزان ترین روش خرید بازی از استیم محسوب میشود؛ اما تنها مشکلی که در این میان شاید برای برخی افراد اذیت کننده باشد، همانطور که از اسمش معلوم است، رندوم بودن بازی هایی است که به کاربران داده میشود!

 

در این نوع خرید نیز مطابق با گیفت کارت، کد خاصی به کاربران داده میشود که پس از فعالسازی رندوم کی در استیم، یک بازی بصورت رندوم به کاربر ارائه میشود!

 

==================================================================

 

1. اگر قصد خرید رندوم کی استیم را دارید میتوانید با مراجعه

 

به صفحه مربوطه در گیم کی 98، نسبت به خرید اقدام نمائید!

——————————————————-

 

2. جهت آشنایی با رندوم کی و انواع رندوم کی، میتوانید

مقاله مربوطه به آن در بخش وبلاگ کیم کی 98 را بررسی نمائید! 

 

==================================================================

 

5. گیفت بازی ها در استیم!

 

نحوه خرید بازی استیم | اگر  شخص خاصی در استیم شما را به لیست دوستانشان اضافه نماید؛ در اینصورت شخص مورد نظر میتوانید بصورت هدیه یا همان گیفت، بازی مد نظر شما را به اکانت استیم شما ارسال نماید.

 

ساده ترین راه دسترسی به بازی در بازی نیز همین مورد میباشد، البته در نظر داشته باشید که نباید در طول 15 روز استیم گارد اکانت استیم را خاموش کنید، تا ثادر به ارسال بازی بین دوستان خود باشید!

 

کلیدواژه : انتخاب بازی‌ها بر اساس دسته‌بندی در فروشگاه استیمبررسی انواع روش های خرید بازی از استیمخرید بازی از steamخرید بازی از استیم با استفاده از سیستم های پرداخت اینترنتیخرید بازی از استیم با استفاده از کد تخفیفخرید بازی از استیم با استفاده از کیف پول دیجیتالخرید بازی از استیم برای پلتفرم‌های مختلفخرید بازی از استیم به صورت آنلاینخرید بازی استیم از طریق وبسایت هاخرید بازی استیم با مستر کارتخرید بازی با استفاده از کارت اعتباری در استیمخرید گیم های متنوع با رندوم کیدسترسی به بازی با رندوم کیراه‌ های خرید بازی از استیمراهنمای خرید بازی از استیم برای کاربران تازه واردروش خرید بازی از استیمروش های خرید بازی از استیمفروشگاه استیم و خرید بازیگیفت بازی ها در استیمگیفت کارت استیم برای خرید بازیمراحل خرید بازی از استیممراحل خرید و دانلود بازی از استیممزایای استفاده از فروشگاه استیم برای خرید بازینحوه خرید بازی از استیمنکات مهم در خرید بازی از فروشگاه استیم
مهدی حسین پور باباعی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *