نحوه دانلود دیتای بازی با گوشی داخل کنسول

دانلود دیتای بازی کنسول با گوشی

 

دانلود دیتای بازی ایکس باکس با موبایل امری کاملاً ساده و راحت است، میتوانید از قابلیت Remote Downloads (دانلود از راه دور) استفاده کنید؛ یکی از بهترین ویژگی‌های Xbox این است که میتوانید از راه دور بازی ها را روی سری X یا Series S خود نصب کنید.

 

حتی اگر کنسول خاموش باشد؛ در واقع، گیمرهای ایکس‌ باکس میتوانند این کار را از طریق دو برنامه  مایکروسافت: برنامه استاندارد Xbox و برنامه Xbox Game Pass انجام دهند!

 


آماده سازی Xbox Series X/S

 

یک تنظیم خاصی در Xbox Series X یا S شما وجود دارد که برای انجام هر کاری از راه دور با کنسول، باید آن را روشن کنید؛ این تنظیم «فعال کردن ویژگی‌های از راه دور» نامیده میشود و به شما امکان میدهد از طریق تلفن خود به کنسول خود متصل شوید.

 

  • برای روشن کردن آن، به برنامه تنظیمات Xbox خود بروید و منوی «Devices & Connections» را پیدا کنید؛ از آنجا، زیر منوی “ویژگی های از راه دور” را پیدا کنید؛ اگر ویژگی امنیتی را فعال کرده باشید، باید رمز عبور شش رقمی خود را وارد کنید:

 

دانلود دیتای بازی ایکس باکس با موبایل

 

  • توضیحاتی در مورد ویژگی های ریموت مشاهده خواهید کرد که شامل قابلیت نصب بازی های جدید از جمله موارد دیگر است!

 

  • کلید X را روی کنترلر خود فشار دهید تا آن را روشن کنید؛ هنگامی که فعال شود، علامت چک در کادر ظاهر میشود:

 

دانلود دیتای بازی ایکس باکس با موبایل

 

  • در حالی که در این منو هستید، به گزینه ای در سمتی که “Power Mode” میباشد بروید؛ آن را به “Instant-On” تغییر دهید، اگر این گزینه فعال نباشد، ویژگی های راه دور کار نمیکنند؛ این ویژگی اساسا به Xbox Series X یا S شما اجازه میدهد حتی اگر برای روشن کردن دستگاه حضور ندارید، کار کند!

 

===================================================

 

با دسترسی به سرویس گیم پس میتوانید از مزیت های خاص گیم پس بهره مند شوید؛

 

جهت خرید سرویس گیم پس میتوانید به وبسایت گیم کی ۹۸ نیز مراجعه نمائید!

 

===================================================

 

دانلود دیتای بازی ایکس باکس با موبایل

 

1.  برنامه Remote Downloads برای دستگاه‌های iOS و Android است و از طریق App Store یا Google Play نیز قابل دسترسی است؛ اکنون باید پخش از راه دور را در Xbox Series X یا S خود روشن کنید، سپس برنامه Xbox را با تلفن هوشمند Android یا iPhone خود پیکربندی کنید.

 

2. در داخل برنامه، از طریق ردیف پایین نمادها به کتابخانه خود بروید؛ (به نظر میرسد که سه کتاب به یکدیگر تکیه داده اند)؛ سپس به برگه “بازی ها” بروید!

 

اگر Xbox Game Pass دارید، همه بازیهایی که از طریق اشتراک مورد نظر به آنها دسترسی دارید، در این بخش نیز فهرست میشوند؛ بازی مورد نظر برای نصب را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید:

 

دانلود بازی ایکس باکس از طریق گوشی

 

3. این حرکت شما را به سمت لیست بازی مد نظر میبرد، جایی که باید گزینه دانلود را پیدا کنید!

 

بر روی گزینه Download To console در بازی انتخابی خود کلیک کنید، برنامه به شما یادآوری میکند که اگر Xbox Game Pass ندارید، ممکن است مجبور شوید برای بازی مورد نظر هزینه پرداخت کنید.

 

شما تاییدیه خاصی مبنی بر دانلود بازی دریافت نخواهید کرد، اما وقتی کنسول ایکس باکس خود را روشن میکنید، بسته به سرعت اینترنت شما و مدت زمانی که طول میکشد، باید بازی را از قبل بصورت نصب شده یا در صف دانلود پیدا کنید:

 

دانلود دیتای بازی از طریق موبایل روی XBOX

 

 

ویژگی های دانلود بازی ایکس باکس با موبایل

 

1. راحتی و دسترسی آسان

 

این روش به کاربران امکان میدهد که با استفاده از گوشی هوشمند خود به راحتی بازی‌های Xbox را دانلود کنند و نیازی به حضور فیزیکی در محل جهت استفاده از Xbox را ندارند.

 

2. مدیریت دانلودها

 

از طریق گوشی، کاربران میتوانند دانلودهای خود را مدیریت و کنترل کنند؛ این امکان به آنها این قابلیت را میدهد که زمان دانلود و میزان فضای مصرفی را به صورت دقیق تر نظارت کنند.

 

3. سرعت بالا

 

گوشی های هوشمند امروزی دارای اتصالات اینترنت پرسرعت هستند؛ بنابراین، حتی در صورت حضور فیزیکی در محل نیز، با اتصال اینترنت گوشی هوشمند خود به کنسول، دانلود بازی از طریق گوشی با سرعت بالا انجام میشود.

 

4. چندگانه بودن

 

همزمان در حال دانلود بازی از Xbox باشید و در همین حین از گوشی برای دیگر فعالیت‌ها نیز استفاده کنید.

 

5. صرف زمانی

 

کاربران میتوانند به سرعت و به راحتی بازیهای مورد نظر خود را دانلود کنند، بدون اینکه نیاز به نشستن در مقابل کنسول Xbox خود را داشته باشند.

 

6. ادامه دادن بازی

 

اگر یک بازی را از قبل در Xbox خود دانلود کرده باشید، میتوانید از طریق گوشی به ادامه بازی خود بپردازید و بدون نیاز به حضور در کنار کنسول ادامه دهید.

 

7. همگام سازی با سایر امکانات موبایل

 

امکان استفاده از امکانات گوشی هوشمند مانند نمایشگر لمسی، لرزش و صداها برای تجربه گیمینگ بهتر!

 


 

سوالات متداول

 

میتوانیم بازی های Xbox Game Pass را نیز روی موبایل دانلود کنیم؟

 

بله فقط کافی است تا جهت خرید سرویس گیم پس اقدام نمائید و در ادامه طبق مراحل گفته شده، بازی مد نظر را از طریق موبایل خود دانلود کنید!

 

میتوانیم بازی های Xbox را از طریق موبایل نیز اجرا کنیم؟

 

تنها در صورتی این مورد ممکن است که ابتدا بازی برای نسخه موبایل نیز پورت شود و سپس نیاز است تا بازی های مد نظر را گرافیک موبایل شما نیز توان پردازش آنها را داشته باشند!

 


 

امیدواریم که این مقاله نیز با موضوع نحوه دانلود دیتای بازی ایکس باکس با موبایل نیز مورد پسند شما عزیزان بوده باشد؛ همچنین میتوانید به منظور دسترسی به آموزش های بیشتر، در قسمت وبلاگ سایت به مقالات مد نظر دسترسی لازم را داشته باشید!

 

کلیدواژه : اضافه کردن بازی به ایکس باکس با گوشیاضافه کردن بازی به ایکس باکس با موبایلاموزش دانلود از ایکس باکس با موبایلاموزش دانلود بازی در xbox با گوشیاموزش دانلود بازی در xbox با موبایلاموزش دانلود بازی در xbox با موبایل اموزش دانلود بازی در ایکس باکس با موبایلاموزش دانلود دیتای بازی در کنسول با گوشیاموزش دانلود دیتای بازی در کنسول با موبایلچگونه با گوشی دیتای ایکس باکس دانلود کنیمچگونه دانلود دیتای کنسول با موبایلدانلود بازی ها در کنسول با گوشیدانلود دیتا ایکس باکس با گوشیدانلود دیتای ایکس باکس با موبایلدانلود دیتای بازی ایکس باکس اندرویددانلود دیتای بازی ایکس باکس گوشیدانلود دیتای بازی ایکس باکس موبایلدانلود دیتای بازی با گوشیدانلود دیتای بازی ها در xboxدانلود دیتای بازی ها در xbox با گوشیدانلود دیتای بازی ها در xbox با موبایلدانلود دیتای بازی ها در کنسولدانلود دیتای بازی ها در کنسول با موبایلدانلود دیتای کنسول با گوشیروش ها دانلود دیتای بازی با موبایل در xboxروش ها دانلود دیتای بازی با موبایل در ایکس باکسروش ها دانلود دیتای بازی با موبایل در کنسولروش های دانلود دیتای بازی با گوشی در کنسولمزایای دانلود دیتا با گوشی داخل کنسولمزایای دانلود دیتا با موبایل داخل کنسولمزایای دانلود دیتای بازی با گوشی داخل کنسولنحوه دانلود بازی در ایکس باکس با گوشی هوشمندنحوه دانلود بازی در کنسول با گوشی هوشمندنحوه دانلود دیتای بازی با گوشی داخل کنسول
مهدی حسین پور باباعی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *