آموزش لینک کردن اکانت ایکس باکس به EA

آموزش لینک کردن اکانت ایکس باکس به EA

 

لینک کردن اکانت ایکس باکس به EA و راه اندازی آن پلی دادن بصورت کراس پلی را در اختیار شما میگذارد؛ اگر برای اولین بار در حال تجربه گیمی هستید یا یک گیمر با تجربه میباشید، این راهنما شما را از مراحل مورد نیاز برای لینک دادن اکانت xbox خود به EA و راه اندازی آن در کمترین زمان راهنمایی میکند!

 

در دنیای گیمینگ، لینک کردن اکانت های گیمینگ با یکدیگر میتواند کمک کلیدی به شما در دنیای گیمینگ بوده باشند!

 


لینک کردن اکانت ایکس باکس به EA

 

  • قدم اول

 

اگر در حال حاضر یک اکانت EA دارید، میتوانید این مرحله را رد کنید و به مرحله بعد بروید؛ اما اگر اکانتی نساخته اید، باید ابتدا یک اکانت ایجاد کنید برای این کار به سایت رسمی Ea مراجعه کنید.

 

برروی Create Account کلیک نمایید، سپس اطلاعاتی که از شما خواسته شده مثل ایمیل، پسورد و نام کاربری را به درستی وارد نمایید و بعد از ثبت یک ایمیل تاییدیه به ایمیلی که وارد کرده اید ارسال خواهد شد.

 

با رفتن به جعبه دریافتی های ایمیل خود و کلیک برروی لینک ارسال شده میتوانید اکانت خود را تایید نمایید و به این صورت شما یک اکانت EA جدید ساخته اید.

 

  • قدم دوم

 

اکنون نیاز است که اکانت مایکروسافت ( ایکس باکس ) خود را در کنسول یا برنامه ایکس باکس اپ یا وبسایت ایکس باکس وارد نمایید و وارد اکانت خود شوید، بعد از این کار به بخش تنظیمات کنسول و یا پروفایل خود برروی ایکس باکس اپ یا وبسایت ایکس باکس بروید و از گزینه های موجود گزینه Profile & System را پیدا کنید و آنرا انتخاب نمایید تا به قدم بعدی برویم!

 

  • قدم سوم

 

حالا که وارد بخش Profile & System شده اید دنبال گزینه Account Linking بگردید و بعد از اینکه آنرا پیدا کردید، انتخاب نمایید؛ این گزینه به شما کمک میکند بتوانید اکانت ایکس باکس خود را به اکانت های مختلفی از جمله EA متصل نمایید.

 

در بخش Account Linking به پایین بروید و به دنبال گزینه Electronic Arts بگردید و آنرا انتخاب کنید توجه کنید که حتما گزینه درست را انتخاب کنید تا در مراحل بعد دچار مشکل نشوید.

در این مرحله باید با اکانت EA خود وارد شوید تا بتوانید آن را لینک کنید، پس بعد از انتخاب Electronic Arts از بین گزینه های موجود، یک پنجره جدید باز میشود که از شما میخواهد برای ادامه وارد اکانت EA خود شوید.

 

توجه کنید: در این بخش، اگر اکانتی از قبل ساخته اید اطلاعات آنرا وارد نمایید و اگرنه اطلاعات اکانتی که در قدم اول ساخته اید را وارد کنید، در این قدم شما نیاز به ایمیل و رمز اکانت خود برای ورود به آن دارید.

 

لینک کردن اکانت ایکس باکس به EA

 

==========================================================

 

جهت خرید گیم پس ایکس باکس میتوانید به صفحه مورد نظر در وبسایت گیم کی 98 مراجعه کنید!

 

==========================================================

 

تایید لینک کردن اکانت ایکس باکس به EA

 

  • آخرین قدم

 

بعد از اینکه به درستی وارد اکانت EA خود شدید یک پیام تاییدیه برای شما نمایش داده میشود که میگوید اکانت ایکس باکس شما به اکانت EA لینک شده است، این به این معنا است که حالا جفت اکانت ها متصل هستند و میتوانید بصورت کراس-پلتفرم از آن ها استفاده نمایید.

 

با دنبال کردن این مراحل ساده، به راحتی میتوانید اکانت ایکس باکس خود را به EA وصل نمایید و از تجربه بدون توقف بازی ها بین پلتفرم های مختلف و بدون مشکل و وقفه لذت ببرید، این مزایا میتواند دسترسی به محتوای ویژه و جایزه در بعضی بازی ها باشد و یا میتواند تجربه بازی با دوستانتان در کنسول های دیگر و یا کامپیوتر شخصی باشد.

داشتن اکانت های لینک شده روش های جدیدی برای لذت از بازی را به گیمر ها تقدیم میکند!

 

توجه کنید: لینک کردن اکانت ها روش های مختلفی دارد و میتوانید همین مراحل را در سایت EA دنبال نمایید؛ از وبسایت EA اکانت ایکس باکس خود را به EA لینک نمایید و یا حتی اکانت های دیگری را بر روی کنسول های دیگر به پلتفرم EA لینک نمایید!

 

 

لینک کردن حساب ایکس باکس از طریق EA

 

مرحله 1: ورود به حساب EA 

 

  • به وب سایت رسمی EA بروید، بخش ورود را پیدا کنید و یوزر و پسورد خود را وارد کنید تا وارد حساب خود شوید.

 

اما اگر تازه وارد هستید، اکنون زمان ایجاد یک حساب EA است:

 

  • مطابق با تصویر زیر، هنگامی که قصد دارید وارد حساب خود شوید، متوجه چندین نماد خواهید شد!

 

  • هر کدام نشان دهنده پلتفرم خاصی است که میتوانید حساب EA را به آن پیوند دهید؛ نماد Xbox را پیدا کنید و بر روی آن کلیک کنید:

 

اتصال اکانت ایکس باکس به حساب EA

 

مرحله 2: ورود به حساب xbox

 

  • اگر در ابتدای سفر Xbox خود هستید و یک حساب جدید ایجاد میکنید، دستورالعمل ها را دنبال کنید، حساب جدید Xbox خود را ایجاد کنید و فرآیند لینک دهی حساب EA به Xbox را ادامه دهید.

 

  • اطمینان حاصل کنید تا همان یوزری را که در کنسول Xbox خود استفاده میکنید وارد کنید؛ این یک مرحله حیاتی در جهت تلاش برای لینک دادن حساب EA به Xbox است!

 

 

مرحله 3: تایید سازی اکانت Xbox 

 

  • اکنون مایکروسافت یک کد تأیید 4 رقمی را در شناسه ایمیل ثبت شده شما به اشتراک میگذارد؛ کد را وارد کنید، اعتماد سازی را مستحکم تر کنید و ادامه دهید:

 

برای آخرین مرحله جهت لینک دادن حساب EA به ایکس باکس، EA برای دسترسی به حساب ایکس باکس، از شما اجازه میگیرد؛ پس درخواست را تایید کنید:

 

متصل کردن اکانت ایکس باکس به EA

 

مزیت لینک دادن حساب EA به Xbox

حساب EA شما مجوز دسترسی همه جانبه شما به مجموعه گسترده ای از بازی های EA است که از کنسول Xbox شما قابل دسترسی است؛ همچنین به شما کمک میکند تا یک نمایه بازی یکپارچه را در چندین بازی و پلتفرم حفظ کنید!

 


 

وصل کردن اکانت ایکس باکس به EA

 

سوالات متداول

 

1. حساب EA چیست؟

 

حساب EA یک حساب آنلاین است که برای دسترسی به خدمات Electronic Arts (EA) مانند Origin، EA Access، EA Play و غیره استفاده میشود؛ با یک حساب EA، بازیکنان میتوانند به بازی ها، افزونه ها و سایر محتوای خریداری شده خود دسترسی داشته باشند، همچنین با دوستان خود ارتباط برقرار کنند، در بازی ها چت کنند و آخرین اخبار و به روز رسانی های EA را دریافت کنند.

 

2. برای اتصال یک حساب EA به Xbox چه چیزی لازم است؟

 

برای اتصال یک حساب EA به Xbox، بازیکنان به یک حساب معتبر EA و همچنین یک حساب Xbox Live نیاز دارند، علاوه بر این، بازیکنان برای تکمیل فرآیند اتصال به یک اتصال اینترنتی فعال نیاز دارند.

 

3. چگونه یک حساب EA را به Xbox متصل کنیم؟

 

برای اتصال یک حساب EA به ایکس باکس، بازیکنان باید ابتدا برنامه حساب EA را روی کنسول ایکس باکس راه اندازی کنند، پس از بارگیری برنامه، بازیکنان باید گزینه “ورود به سیستم” را انتخاب کرده و به حساب EA خود وارد شوند.

پس از ورود به سیستم، بازیکنان می توانند به تمام محتوای خریداری شده EA خود دسترسی داشته باشند!

 

4. چرا یک حساب EA را به ایکس باکس وصل کنیم؟

 

اتصال یک حساب EA به ایکس باکس به بازیکنان این امکان را می دهد تا به محتوای خریداری شده EA خود در کنسول ایکس باکس دسترسی داشته باشند. این شامل بازی‌ها، افزونه‌ها و سایر محتواها و همچنین ارتباط با دوستان، گپ زدن در بازی‌ها و دریافت آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌ها از EA است.

 

علاوه بر این، اتصال یک حساب EA به Xbox به بازیکنان این امکان را می دهد تا حساب Xbox Live خود را با حساب EA خود پیوند دهند و به آنها امکان می دهد در بازی های EA دستاوردهایی کسب کنند.

 

5. EA Access چیست؟

 

EA Access یک سرویس اشتراک ایکس باکس و پلی استیشن است که به بازیکنان امکان دسترسی به کتابخانه ای از بازی های EA را میدهد؛ با EA Access، بازیکنان می‌توانند بازی‌هایی را از کتابخانه EA بازی کنند، همچنین از تخفیف‌هایی برای خرید دیجیتال، دسترسی زودهنگام به بازی‌های آینده و آزمایش‌های انحصاری برخوردار شوند.

 

5. آیا میتوانم حساب EA خود را از Xbox جدا کنم؟

 

بله، بازیکنان می توانند هر زمان که بخواهند حساب EA خود را از ایکس باکس جدا کنند.

 

برای قطع اتصال اکانت EA از ایکس باکس، بازیکنان باید به تنظیمات اکانت ایکس باکس خود رفته و گزینه «قطع اتصال» را انتخاب کنند. با این کار ارتباط EA Account از Xbox قطع می شود، اما بازیکنان همچنان می توانند از حساب EA خود در سایر پلتفرم ها استفاده کنند.

 


 

یکی از دلایلی که شما باید اکانت ایکس باکس را به EA لینک نمایید تجربه کامل سری بازی های Fifa میباشد که ملزم لینک بودن اکانت های شما است، بازی های فوتبال فیفا از اولین نسخه تا جدیدترین شان یعنی FC 24 که به زودی عرضه می شود قصد داشتند یک تجربه سرگرم کننده و واقع گرایانه همراه با هیجان را به گیمر ها و علاقه مندان به فوتبال ارایه دهند.

 

این سری از قدیمی ترین سری های ورزشی میباشد، سری بازی های فیفا اولین بار در سال ۱۹۹۳ توسط شرکت Ea Sports که زیر مجموعه کمپانی Electronic Arts میباشد به بازار عرضه شد.

 

مهدی حسین پور باباعی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *