بازی رد دد ردمپشن 3 در آینده؛ نکاتی که باید بهبود یابند!

انتظارات اصلی از بازی رد دد 3

 

بازی رد دد ردمپشن 3 باید شامل موفقیت های خفن تری نسبت به نسخه قبلی باشد، مخصوصاً با بهره گیری از هوش مصنوعی پشرفته تر در بازی ها، این امر میتواند محقق شود تا انتظاراتی که از بازی رد دد 3 داریم همگی رعایت شوند؛ با موفقیت عظیم Red Dead Redemption 2، بازیکنان مشتاقانه منتظر اتفاقات بعدی هستند!

 

توسعه دهندگان Rockstar قطعاً کار خود را برای برتری در بخش های مختلف این بازی انجام میدهند؛ با داشتن یک جهان باز گسترده، و برخی از بهترین نمایش های تاریخی به تصویر کشیده شده در بازی، این نظم کوچکی نیست؛ همانطور که گفته شد، چیزهای زیادی وجود دارد که میتوانند آنها را بهبود بخشند؛ بدون هیچ مقدمه اضافه ای، در ادامه 5 موردی که در Red Dead Redemption 3 انتظار میرود که بهبود یابند را بررسی خواهیم نمود!

 

 بازی رد دد ردمپشن 3

 


گیم پلی و بخش فایتینگ بهبود یافته تر!

 

یکی از جنبه‌ های نسبتاً ضعیف در Red Dead Redemption 2، سیستم مبارزات آن بود؛ فایتینگ جذابی داشت ولی کنترل اسلحه ها و همچنین عملکرد هدف گیری خودکار برای برخی از بازیکنان کاملاً سفت بود. این حوزه ای است که Rockstar در آن پتانسیل پیشرفت خود را دارد؛ با حجم عظیمی از منابع تخصیص داده شده به بازی بعدی Red Dead Redemption، تعامل بهتر با بازیکن و gunplay به نظر یک انتظار نسبتا کوچک است؛ بهبود این عنصر بطور قابل توجهی حفظ بازیکن را بهبود میبخشد و همچنین گیم پلی لحظه به لحظه بهتری را ارائه میدهد.

 

در حالی که بازی دوم این سری بدون شک خیره کننده است، اما هنوز جنبه های زیادی وجود دارد که نسبتاً ضعیف به نظر میرسد؛ اینها شامل نحوه تعامل شما با جهان و همچنین سیستم Weapon Wheel است، هر دوی این موارد نمونه‌ هایی از مواردی هستند که میتوان آنها را به‌طور قابل توجهی بهبود بخشید تا حس بهتری به این عناصر در بازی بدهد!

 

علاوه بر این، gunplay، به خصوص برای مدت زمانی که با آن درگیر هستید، قطعاً میتواند از یک بخش دوم استفاده کند که بهبود همه این عناصر در Red Dead Redemption 3 بدون شک آن را به تجربه بهتری برای بازیکنان تبدیل میکند.

 

 

 افزایش چالش ها و ماموریت های رندوم

 

برخورد های تصادفی در مپ، جنبه‌ ای از Red Dead Redemption 2 بود که تلاش میکرد حس غوطه‌ وری را در بازی ایجاد کند؛ برای کسانی که آگاه نیستند، اینها رویدادهایی هستند که به طور تصادفی در اطراف بازیکن هنگام سفر در جهان باز اتفاق میافتند؛ در حالی که این بخش ها لذت بخش هستند، ولی پس از یک یا دو بار تکمیل ماموریت ها، به زودی خسته کننده میشوند؛ در هسته خود، این رویدادها یک ایده عالی هستند و حس زندگی واقعی را به دنیای بازی میدمند.

 

بازی رد دد ردمپشن 3

 

همانطور که گفته شد، قطعاً میتوان آن را بهبود بخشید، چه از طریق افزودن سیستم‌ها. یا به سادگی نگاهی به آنچه در حال حاضر وجود دارد. امید ما این است که این رویدادها بتواند به چیزی معنادارتر در جهان ادامه دهد. این به نوبه خود، به طور قابل توجهی به تجربه اضافه می کند. بنابراین، برای مثال، اگر فردی را در بیابان نجات دادید، شاید در شهر با او ملاقات کنید و از تخفیف خوبی برای تلاش خود برخوردار شوید. در هر صورت، اگر به آن نگاه کنید، افزایش تجربه کلی این برخوردهای تصادفی راهی عالی برای افزایش طول عمر Red Dead Redemption 3 خواهد بود.

 

 

سیستم های شبیه سازی

 

بازی رد دد ردمپشن 3 | در حالی که سیستم های شبیه سازی موجود در Red Dead Redemption 2 عالی هستند؛ بسیاری میتوانند برخی از اهداف خود را استدلال کنند؛ بازی در ایجاد لحن و غوطه ور کردن بازیکن در جهان کار بسیار خوبی انجام میدهد، با این حال برخی از وظایف به سادگی یا به اندازه کافی احساس نمیشوند یا خسته کننده میشوند؛ همین مورد یک پالس خوب برای توسعه دهندگان است که نشان میدهد چگونه بسیاری از وظایف در بازی میتوانند به سرعت یکنواخت شوند؛ بهبود این سیستم ها به بازیکن این امکان را میدهد که بیشتر از قبل بر روی مپ دنیای Red Dead تمرکز کند.

 

==================================================================

 

همانطور که میدانیم تا زمان عرضه این نسخه از بازی رد دد، زمان زیادی نیاز است؛

 

میتوانید به منظور خرید بازی رد دد ردمپشن 2، با مراجعه به بخش خرید بازی در گیم کی 98، اقدام نمائید!

 

==================================================================

 

سیستم سرقت از قطار

 

بازی رد دد ردمپشن 3 | در حالی که مطمئناً در Red Dead Redemption 2 قابل انجام است، دزدی از قطار آنچنان ذوق و پاداشی را که فکر میکنید به بازیکن نمیدهد؛ اغلب اوقات بازیکنانی که زمان بازی خود را برای سرقت قطارها صرف میکنند، اغلب متوجه میشوند مقدار گنجینه هایی که با سرقت محموله ها بدست میاورند دقیقاً ارزش آن را ندارد.

 

 

با توجه به فانتزی دزدی از کالسکه‌ها و قطارها، که باید انگیزه بیشتری برای شرکت در بازی ایجاد کند و قطعاً شگفت‌انگیز است؛ اما متأسفانه، همانطور که در حال حاضر وجود دارد، انگیزه واقعی کمی برای انجام این ماموریت در بازی وجود دارد؛ بنابراین اگر دنباله این بازی بخواهد در این زمینه بهبود یابد، مطمئناً بخش ها و گزینه های خفن تری را میتواند به بازیکن در این موضوع ارائه بدهد!

 

احتمالاً این مورد میتواند با بکارگیری از چارچوب قوانین Heist در Grand Theft Auto V امکان‌ پذیر شود؛ این یکی از جنبه هایی است که Red Dead Redemption 3 قطعاً میتواند در آینده آن را بهبود بخشد.

 

 

بخش Red Dead Online

 

در وهله اول، Red Dead Online در حالت تئوری بیمعنی به نظر میرسید؛ بازیکنان میتوانستند با دوستان خود داستان های خفن تری ایجاد کنند و درگیر انواع شیطنت ها شوند؛ اما اتفاقی که در این بخش افتاد کاملا برعکس بود، در همان زمان، بازیکنان واقعاً درگیر ماموریت های کمتری بودند؛ در حالی که ارائه بازی آنلاین در Red Dead Redemption 2 سرگرم کننده بود، اما راه طولانی در پیش داشت.

 

اگر توسعه دهندگان بتوانند چندین پیشرفت و تفاوت های شاخصی را در ماموریت های چند نفره انجام دهند، مانند اجرای سیستم Heist؛ شاید نسخه آنلاین بازی بعدی رد رد، موفق تر از قبل ظاهر شود؛ در نهایت، بهبود جنبه آنلاین بازی قطعاً طول عمر بازی را افزایش میدهد، دقیقاً همانطور که در Grand Theft Auto V مشاهده کردیم؛ بنابراین، در پایان، ایجاد چندین بخش های جدید و ماموریت های متنوع تر، میتواند یک ایده خارق العاده برای بهبود سیستم Red Dead Online بوده باشد.

 

 

اضافه شدن DLC و خط داستانی بیشتر

 

منطقی تر فکر کنیم؛ یکی از دلایل خیلی مهمی که تاثیر کاملا مستقیمی بر کیفیت یک بازی دارد، تمرکز بر روی خط داستانی و DLC های یک بازی میباشد؛ برای مثال، بازی Days Gone!

 

از جمله بخش هایی که میتوانیم شاهد تغییرات مهمی در نسخه بعدی از رد دد باشیم، اضافه شدن کاراکتر های متنوع تر و کشیده تر شدن خط داستانی البته با دقت بر تکراری نشدن محتوای بازی؛ کاری که دقیقاً بازی Days Gone انجام داد، هر لحظه بخش جدیدی را بازی به بازیکن معرفی میکرد، دقیقاً همان سیاستی که باید راکستار در قبال رد دد ۳ را در پیش بگیرد!

 

 


 

جمع بندی

 

در حالی که ممکن است از نقطه نظر توسعه، اتفاقات خاصی در بازی چشمگیر بنظر برسد؛ گاهی اوقات همین موارد میتوانند حس بازیکن را مختل کنند؛ برای مثال، شاید بتوان هوش مصنوعی را بهبود بخشید تا حس واقع گرایی بهتری به دنیای رد دد بدهد؛ این مورد به بازیکن کمک میکند که در دنیا و همچنین اعمال خود بیشتر احساس غرق شدن کند؛ این مراحل میتواند به بهبود دنباله Red Dead Redemption 2 کمک زیادی کند؛ در پایان، بهبود سیستم‌ های شبیه‌سازی در بازی به بازی کمک میکند تا دقیق‌ تر شود و افزوده‌ ای عالی برای توسعه Red Dead خواهد بود.

 

مهدی حسین پور باباعی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *