آموزش تغییر ریجن جیمیل

آموزش تغییر ریجن جیمیل

 

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که قصد داشتید ریجن جیمیل خود را به آمریکا یا هر کشور دیگری تغییر دهید‌، اما نمیدانستید به چه صورت این کار را انجام دهید؛ در این آموزش از گیم کی 98 با شما همراه هستیم تا آموزش تغییر ریجن جیمیل به آمریکا و ترکیه و سایر کشورها را بصورت قدم به قدم به شما توضیح دهیم …

 

بطور کلی ریجن جیمیل هنگام ساخت جیمیل مشخص میشود! در ابتدای ساخت یک جیمیل فرضا اگر IP شما روی کشور کانادا باشد، ریجن جیمیل شما نیز کانادا خواهد بود؛ اما تغییر ریجن Gmail پس از ایجاد آن، مراحل نسبتا طولانی دارد.

 

اگر بخواهید ریجن جیمیل خود را به آمریکا و یا هر کشوری اعم از ترکیه و کشورهای دیگر تغییر دهید، در قدم اول باید این موضوع را بررسی کنید که در Family خاصی عضو هستید یا خیر!

 


 

 ! توجه کنید ! 

 

  • در صورتی که عضو یک فمیلی باشید، نمیتوانید مراحل تغییر ریجن جیمیل رو انجام بدید؛ لذا باید از مدیر آن فمیلی درخواست کنید که شما را از آن گروه حذف کند، خودتان نمیتوانید از آن فمیلی خارج شوید؛ برای بررسی این مورد میبایست وارد Families.google.com شوید!

 

  • توجه داشته باشید اگر میخواهید اشتراک فمیلی یوتیوب پریمیوم یا گوگل وان را دریافت کنید به هیچ عنوان روی گزینه Get Start آبی رنگ کلیک نکنید! چرا که شما میبایست عضو فمیلی شوید تا اشتراک را دریافت کنید و نباید فمیلی منیجر باشید!

 


 

 

با فرض این که در فمیلی خاصی عضو نیستید یا از فمیلی قبلی خود خارج شدید، میتوانید برای تغییر ریجن جیمیل به آمریکا و ترکیه ادامه مراحل را طی کنید؛ لطفا در ادامه به تمامی نکات و جزئیات توجه داشته باشید تا با مشکل خاصی مواجه نشوید.

 

 

آمورش قدم به قدم تغییر ریجن جیمیل

 

1) در ادامه مراحل تغییر ریجن جیمیل از هر کشوری به ترکیه و آمریکا را با فرض اینکه زبان جیمیل شما روی انگلیسی قرار دارد طی میکنیم؛ تغییر ریجن Gmail برای استفاده از گیفت کارت گوگل پلی همان کشور و دریافت اشتراک هایی مانند یوتیوب پریمیوم، گوگل وان و سایر سرویس های پولی گوگل کاربرد دارد.

 

اکنون در ادامه ۲ حالت کلی وجود دارد؛ اینکه شما از قبل روی جیمیل خود یک Payment Method دارید یا خیر!

 

 

2) اگر کاربر اندروید باشید، از گوگل پلی خرید پولی انجام داده باشید و یا از سرویس های پولی گوگل استفاده کرده باشید حتما یک Payment Method یا روش پرداختی روی جیمیل خود دارید.

 

اما در صورتی که تاکنون از سرویس های پولی گوگل استفاده ای نداشتید، منطقاً روی جیمیل شما پیمنت متدی قرار ندارد؛ در ادامه مراحل تغییر ریجن جیمیل را قدم به قدم با یکدیگر طی میکنیم …

 

 

آموزش تغییر ریجن جیمیل

  • برای تغییر ریجن جیمیل به صفحه pay.google.com وارد شوید؛ در این صفحه بر روی Add a payment method کلیک کنید

 

  • در صفحه جدیدی که باز می‌شود باید اطلاعات مربوط به آمریکا یا هر کشور دیگری را به عنوان ریجن مقصد وارد کنید و سپس save را بزنید.

 

  • در صورتی که در پایین صفحه ارور Your request failed. Use a different payment method, or contact us را مشاهده کردید:

 

بدین معناست که ریجن جیمیل شما با موفقیت تغییر کرده است!

 

 

اطلاعات مربوط به کشور ترکیه و آمریکا در انتهای این مطلب آورده شده است!

 

آموزش تغییر ریجن جیمیل


 

 ! نکته مهم !

 

در صورتی که مطابق با تصویر زیر، بر روی جیمیل شما از قبل یک Payment Method وجود داشته باشد؛ مراحل کمی متفاوت خواهد بود و در pay.google.com یک صفحه با بخش های مختلف را نمایش میدهد!

 

حال در صورتی که جیمیل شما روی این حالت قرار دارد:

 

آموزش تغییر ریجن جیمیل
آموزش تغییر ریجن جیمیل

 

1. در pay.google.com باید بر روی گزینه Settings که در گوشه بالا و سمت راست سربرگ قرار دارد کلیک کنید و می‌توانید ریجن فعلی خود را در قسمت Payments Profile مشاهده کنید. اگر این ریجن دقیقا ریجن مدنظر شماست ادامه این مراحل را طی نکنید و به راحتی میتوانید دعوتنامه رو تایید کنید!

 

2. گزینه‌ای در انتهای این صفحه تحت عنوان Close Payments Profile قرار دارد؛ بر روی آن کلیک کنید تا گوگل از شما دلیل حذف پروفایل را بپرسد (در این مرحله پسورد جیمیل شما لازم است)

سپس یکی از دلایلی که وجود دارد را به دلخواه انتخاب کنید و بر روی continue و سپس Close Payments Profile کلیک کنید.

 

3. حال با مراجعه مجدد به pay.google.com میتوانید گزینه Add a payment method را مشاهده کنید و مراحل را بصورت عادی طی کنید.

 

آموزش تغییر ریجن جیمیل

 

هم اکنون میتوانید سرویس مدنظر خود را از گوگل با واحد پولی ریجن مدنظر خریداری کنید و یا اگر ایمیل دعوتنامه فمیلی گوگل برای شما ارسال شده به راحتی آنرا تایید کنید و عضو فمیلی شوید!

 

در صورتی که هنگام تایید دعوتنامه باز هم پیغام متفاوت بودن کشور را دریافت میکنید، احتمالا مراحل را به درستی طی نکردید و ریجن جیمیل شما با ریجن مدیر فمیلی مغایرت دارد.

 


 

اطلاعات کشور «ترکیه» برای تغییر کشور جیمیل

 

این اطلاعات فیک میباشند، کارت بانکی فاقد موجودی میباشد و روی جیمیل شما اضافه نمیشود؛ هیچگونه خطری برای جیمیل شما نخواهد داشت و صرفا برای تغییر ریجن کاربرد دارند !

 

Card Number: 4801769871971639

Expire Date: 07/25

CVV: 656

Cardholder name: Gunes Incesu

Address Line 1: YATIK MUSLUK MH SAMSUN YOLU ÜZERİ NO 196/E

Postal Code: 06740

District: Altındağ

Province: Ankara

 

 

اطلاعات کشور «آمریکا» برای تغییر کشور جیمیل

 

این اطلاعات فیک میباشند، کارت بانکی فاقد موجودی است و روی جیمیل شما اضافه نمیشود؛ هیچگونه خطری برای جیمیل شما نخواهد داشت و صرفا برای تغییر ریجن کاربرد دارند !

 

Card Number: 4178488730342461

Expire Date: 09/26

CVV: 551

Cardholder name: SHERRY JAMES

Address: 2300 N RAINBOW BLVD

City: LAS VEGAS

State: Nevada

Zip Code: 89108

 

 

اطلاعات کشور «هند» برای تغییر کشور جیمیل

 

این اطلاعات فیک میباشد، کارت بانکی فاقد موجودی است و روی جیمیل شما اضافه نمیشود؛ هیچگونه خطری برای جیمیل شما نخواهد داشت و صرفا برای تغییر ریجن کاربرد دارد !

 

Card Number: 4801769871971639

Expire Date: 07/25

CVV: 656

Cardholder name: SHOJI AHMAD

Address: 2, NIT 3 Main Road

City: Faridabad

State: Haryana

Zip Code: 121001

 


 

 

همانطور که بالاتر اشاره شد، اطلاعات فوق توسط گوگل تایید نمیشوند و ارور Your request failed. Use a different payment method, or contact us را نمایش میدهند؛ لذا روی جیمیل اضافه نمیشوند اما ریجن جیمیل شما تغییر میکند!

 

توسط این آموزش میتوانید ریجن جیمیل خود را به سایر کشور ها نیز تغییر دهید و تنها کافیست اطلاعات کارت و یک آدرس از کشور مدنظر را پیدا کنید:

 

امیدواریم که نحوه تغییر ریجن Gmail به آمریکا و ترکیه را به بهترین شکل ممکن به شما آموزش داده باشیم؛ اگر قصد خرید از سرویس های گوگل، نظیر گوگل پلی را دارید میتوانید نسبت به خرید گیفت کارت Google Play یا مستر کارت مجازی از فروشگاه گیم کی 98 اقدام کنید!

 

 مستر کارت هایی که در فراسیب به فروش میرسد روی جیمیل قابل استفاده هستند و وریفای میشوند ✔️

 

پارسا مهری
دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • Hossien 29 نوامبر 2023 / 16:04

    سلام یک سوالی داشتم زمانی که وارد گوگل پی میشیم با ارور 403
    We’re sorry, but you do not have access to this page.
    باید چکار کنم؟

    • گیم کی 10 ژانویه 2024 / 12:34

      سلام وقت بخیر اطلاعات دقیقی در این باره موجود نداریم میتونید از یک تغییر دهنده آیپی استفاده کنید شاید مشکل برطرف بشه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *