معرفی 3 بازی شوتر انلاین پی سی در سال 2024

معرفی بازی های شوتر انلاین در پی سی

 

 

شوتر آنلاین پی سی یا بازی های تاکتیکال شوتر؛ زیر مجموعه‌ ای از بازیهای ویدئویی اکشن هستند، که تمرکز آن تقریباً بطور کامل بر روی شکست دشمنان با شخصیت های متنوع و با استفاده از سلاح‌ هایی است که به هر بازیکن داده میشود که معمولاً هر شخصی اسلحه های مخصوص به خود را خواهد داشت!

 

بازی های شوتر در سبک خود بازی های خلاقانه و اکشن میباشند که میتوانند بخوبی سرگرمتان کنند؛ خصوصاً که دارای دو بخش آنلاین و آفلاین میباشند!

 


انواع سبک شوتر در بازی ها

 

سبک شوتر در بازی ها متعدد میباشد و محدود به یک مورد نمیشود، در واقع ژانر شوتر در بازی ها به چند بخش تقسیم میشوند:

 

 

1. آرکید (Arcade)

 

شوتر های آرکید بیشتر تمرکزشان بر روی اکشن های سریع و سرگرم‌ کننده است؛ این نوع شوترها معمولاً از اسلحه‌ ها و تجهیزات خاصی برخوردارند که تجربه بازی را هیجان‌ انگیز تر میکنند.

 

 

2. میلیتاری (Military)

 

شوترهای میلیتاری به بازیکنان اجازه می‌دهند در شخصیت یک فرد نظامی یا سرباز شرکت کنند؛ این بازی ها ممکن است از تاکتیک‌های نظامی و اسلحه‌ های مدرن بهره ببرند!

 

 

3. تاکتیکی (Tactical)

 

شوترهای تاکتیکی بیشتر از هوش مصنوعی و تاکتیک‌ های گروهی برخوردارند؛ بازیکنان باید با تیم خود هماهنگ شوند تا وظایف مختلف را به خوبی انجام دهند و با موفقیت مراحل را رد کنند!

 

 

4. نخبه (Elite/Spec Ops)

 

این نوع شوترها معمولاً به بازیکنان امکان میدهند در نقش نیروهای ویژه یا تیم‌های نخبه شرکت کنند، این بازی‌ ها به تاکتیک و استفاده از تجهیزات ویژه تاکید دارند.

 

 

5. علمی تخیلی (Sci-Fi)

 

شوتر های علمی تخیلی از تنظیمات و تکنولوژی‌ های پیشرفته علمی استفاده میکنند؛ این ممکن است شامل اسلحه و تکنولوژی‌ های غیر ممکن در دنیای واقعی باشد.

 

 

6. بقا (Survival)

 

شوتر های بقا تمرکز بر روی بقا در یک محیط دشوار را دارند؛ بازیکنان باید منابع محدود را مدیریت کرده و با خطرات مختلف مواجه شوند.

 

 

7. بازی‌ های نقش آفرینی چندنفره (MMORPG Shooter)

 

این نوع شوترها نیز عناصر بازی‌ های نقش آفرینی چندنفره را با انجام وظایف و مأموریت‌ های مختلف در دنیای بازی ترکیب میکنند.

 

هر یک از این سبک‌ ها، ویژگی‌ ها و تجربیات مختلفی را به بازیکنان ارائه میدهند و از تنوع زیادی در دنیای شوترها برخوردارند!

 


 

3 بازی پی سی در سبک تاکتیکال !

 

 

Rainbow Six Siege

 

برنامه ریزی و استراتژی تیمی، همان مسئله خاصی است که Rainbow Six Siege را از سایر بازی های سبک شوتر متمایز میکند؛ دو تیم‌ در مسابقات 5 نفره به مصاف هم میروند که نیاز به بحث تیمی و برنامه‌ ریزی تاکتیکی در مپ ها را دارند تا بتوانند در مسابقات موفق عمل کرده و مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارند!

 

با محتوا ها و کاراکتر هایی که مکرراً اضافه میشود، یک نوع سبک تیراندازی است که میتواند شما را ساعت ها سرگرم کند، میتوانید مطمئن باشید که همیشه محتوا های متفاوتی برای امتحان کردن در بازی وجود دارد.

 

از جمله محتوا های بازی میتوان به بخش رنکینگ و کوییک مچ یا اونت های خاص در بازی اشاره کرد که میتوان گفت مطابق با بازی هایی مانند فورتنایت، ولورانت میباشد، اما رینبو سیکس تاریخچه قدیمی تری نسبت به بازی هایی که بیان شد را دارد؛ همچنین میتوان آن را تنها بازی خاصی عنوان کرد که دارای گزینه ای به اسم Lean میباشد که بازیکنان میتوانند با شخصیت مورد نظرشان، جهات یا زاویه های مختلف و بیشتری را هنگام درگیری با دشمنان فرضی کنترل کنند!

 

========================================================

 

شایان ذکر است، بازی رینبو سیکس از سرویس بتل پس نیز برخوردار میباشد؛

جهت خرید سرویس بتل پس در رینبو سیکس، میتوانید از طریق سایت گیم کی 98 اقدام نمائید!

 

========================================================

 

تنوع اپراتورهای Rainbow Six Seige (کلاس‌ های کاراکتر قابل بازی) و مجموعه مهارت‌ها و رتبه‌های آن‌ها در بازی، عمق استراتژیک و سایر مواردی که در بخش قبل نام برده شده است؛ باعث میشوند تا Rainbow Six Siege را به یکی از بهترین FPS‌ های چند نفره موجود تبدیل کنند.

 

معرفی بازی آنلاین شوتر

 

  • توسعه دهنده: Ubisoft Montreal
  • سال انتشار: 2015
  • پلتفرم: رایانه شخصی، پلی استیشن، ایکس باک
  • بررسی کوتاه: Rainbow Six Siege یک بازی شوتر تاکتیکی بسیار استراتژیک و تیمی است!

 

1. نکات مثبت بازی

 

  • تخریب پذیری بازی
  • گرافیک بالای بازی
  • تنوع اپراتور ها
  • تنوع مپ ها
  • کاستومایز اختصاصی
  • قابل اجرا بر روی اکثر پی سی ها

 

2. نکات منفی بازی

 

  • پینگ تقریباً بالا برای ایرانی ها
  • عدم برخورداری از سیستم انتی چیت قوی

 

======================================================

 

اگر میخواهید از پینگ پایین در بازی ها بهره مند شوید؛

میتوانید از سرویس کاهش پینگ اگزیت لگ در گیم کی 98 استفاده نمائید!

 

جهت دسترسی و خرید بازی رینبو سیکس، میتوانید به بخش فروش بازی های استیم در گیم کی 98 مراجعه نمائید!

 

======================================================

 

توجه کنید: ناگفته نماند که رینبو سیکس یک بازی تاکتیکال شوتر است که موفقیت در این بازی تنها بستگی به مهارت هایی که در طول بازی بدست میاورید نخواهد بود؛ رینبو سیکس جزو معدود بازی هایی است که اگر استعداد ذاتی در بازی های سبک شوتر نداشته باشید؛ موفقیت در آن بدون داشتن تیم مناسب به سختی امکان پذیر است!

 

 

 

Ready Or Not

 

از دیگر بهترین بازی های شوتر های تاکتیکال در پی سی، Ready or Not میباشد؛ عنوانی است که سر و صدای زیادی در مبحث شوتر تاکتیکی به پا کرده است!

 

این بازی یک شوتر تاکتیکال است که تصمیم گیری پر تنش در چند ثانیه را که به نبرد های واقع گرایانه میرود، زنده میکند، این بازی از لحاظ بسیار خوبی میتواند تجربه فایتینگ واقع گرایانه با گروگان گیر ها را به شما منتقل نماید؛ Ready of Not این کار را به طرز شگفت انگیزی انجام میدهد.

 

بازیکنان میتوانند سلاح های خود را شخصی سازی کرده و تاکتیک های دنیای واقعی را در این عنوان تمرین کنند؛ هوش مصنوعی دشمن در بازی نیز واقعاً چشمگیر است، که واقعاً مهم است، زیرا این بازی تنها بر تجربیات PvE خود تمرکز دارد؛ هر یک از سطوح بازی مملو از جزئیات و توجه به جزئیات جزئی تری است که اکثر بازی ها از آن چشم پوشی میکنند؛ این بازی، به معنای واقعی گیم پلی لحظه به لحظه پر تنشی را در اختیارتان قرار میدهد!

 

بررسی بازی شوتر انلاین

 

  • ژانرها: تیراندازی تاکتیکی، بازی مستقل، بازی ویدئویی شبیه سازی، ماجراجویی
  • توسعه دهنده: VOID Interactive
  • پلتفرم: مایکروسافت ویندوز
  • ناشر: VOID Interactive

 

1. نکات مثبت بازی

 

  • تخریب پذیری بازی
  • گرافیک بالای بازی
  • تسلط به اسلحه ها بصورت طبیعی
  • حالت های حمله متنوع به گروگان ها
  • کاستومایز هوشمند در بازی
  • قابل اجرا بر روی اکثر پی سی ها

 

2. نکات منفی بازی

 

  • پینگ تقریباً بالا برای ایرانی ها
  • عدم برخورداری از سیستم انتی چیت قوی

 

======================================================

 

جهت دسترسی و خرید بازی Ready Or Not، میتوانید به بخش فروش بازی های استیم در گیم کی 98 مراجعه نمائید!

 

======================================================

 

 

Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands

 

Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands جزو اولین بازی ها در سبک شوتر نظامی است و از یک مپ جهان باز وسیع نیز بهره مند است، میتوانید بازی را به طور کامل انفرادی یا چهار نفره بازی کنید! در مواجهه با یک دشمن توانا در یک محیط عظیم، کاراکتر های Ghosts شما باید انتخاب‌ های مهمی انجام دهند و در نبردهای سخت نیز شرکت کنند تا ماموریت خود را تکمیل کنند.

 

جالب است بدانید این بازی از حالت داستانی نیز بهره مند است و میتوانید با دوستانتان مراحل داستانی را بصورت گروهی به اتمام برسانید؛ در بازی، کشور زیبای آمریکای جنوبی به بزرگترین تولیدکننده کوکائین در جهان تبدیل شده است؛ کارتل مواد مخدر با نفوذ، کشور را به محل مبادله مواد مخدر تبدیل کرده است که منجر به بی قانونی، ترس، بی عدالتی و خشونت شده است؛ این کارتل در مسیر تبدیل شدن به یک قدرت بزرگ زیرزمینی و تهدید جهانی است.

 

جنگ همه جانبه در بازی اکثر اوقات راه حل نیست و حالت پلی دادن بصورت تاکتیکال نیز در این بازی امری مهم محسوب میشود؛ گاهی اوقات یک رویکرد مخفیانه و کشنده تنها راه برای متوقف کردن دشمنان است؛ تیم ارواح، یک تیم نخبه نیروهای ویژه ایالات متحده است و قرار است به پشت خطوط دشمن فرستاده شوند تا ویران کنند، بی ثبات کنند و در نهایت، اتحاد بین کارتل و دولت فاسد را بشکنند!

 

بازی شوتر آنلاین پی سی

 

  • پلتفرم ها: Xbox One، PS4، PC
  • تاریخ انتشار: 7 مارس 2017
  • ناشر: یوبی سافت
  • توسعه دهنده: یوبی سافت منترال پاریس

 

1. نکات مثبت بازی

 

تخریب پذیری بالای بازی
گرافیک بسیار بالا و واقع گرایانه بالای بازی!
تنوع اپراتور ها در بازی
بهره مندی از مپ بزرگ
دارای حالت داستانی
کاستومایز کاملا اختصاصی اپراتور ها
قابل اجرا بر روی اکثر پی سی ها

 

2. نکات منفی بازی

 

عدم تنوع زیاد در بخش داستانی

 

======================================================

 

جهت دسترسی و خرید بازی Ghost Of Recon، میتوانید به بخش فروش بازی های استیم در گیم کی 98 مراجعه نمائید!

 

======================================================

 

 


 

جمع بندی

 

بازی‌های شوتر، سبکی از بازی‌ های ویدئویی هستند که تاکیید زیادی بر تیراندازی دقیق و مهارت‌های تاکتیکی دارند؛ این بازی‌ها معمولاً در محیط‌ ها و سناریو های نبرد یا جنگی واقعی قرار دارند و به بازیکنان امکان کنترل انواع اسلحه و تجهیزات نظامی را بصورت دقیق تری میدهند؛ اهمیت دقت در تیراندازی، تاکتیک‌ های تیمی و استفاده از انواع اسلحه و تجهیزات بصورت صحیح، از جمله ویژگی‌ های بارز بازی‌ های شوتر هستند؛ همچنین، بسیاری از این بازی‌ ها تحت ماژول آنلاین قابل بازی هستند که بازیکنان میتوانند در تیم‌های چند نفره به چالش بکشند!

 

مهدی حسین پور باباعی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *