فعالسازی و تحویل محصولات و سفارشات از گیم کی 98 چندین مرحله دارد که هر مرحله را در کادر زیر خدمتتون توضیح خواهیم داد قبل پیگیری سفارش خود از پشتیبانی حتما مطلب زیر را مطالعه فرمایید :
مرحله اول : خب در این مرحله شما تازه محصول مورد نظر و مورد علاقه خودتون رو از سایت انتخاب کردید اکانت خودتون رو جهت فعالسازی آماده کردید که این اماده سازی شامل : چک کردن صحیح بودن مشخصات اکانت ( اگر محصول شما فعالسازیش توسط ما هست ) – چک کردن خاموش بودن تایید دو مرحله ای ( برای ورود پشتیبانی هرگونه تایید دو مرحله ای باید خاموش باشد یا کد های جایگزین در سفارش خود قرار بدید تا پشتیبانی بتواند بدون نیاز به دریافت کد وارد اکانت گردد این موضوع در تحویل سفارشات تسریع ایجاد میکند ) – چک کردن ریجن اکانت خود برخی از سفارشات وبسایت گیم کی 98 بر حسب ریجن میباشند و درصورتیکه محصولی که خریدید طبق ریجن خاصی بوده اکانتی که وارد میکنید هم طبق یا سازگار با همان ریجن باشد ( در این مورد میتونید با پشتیبانی مشاوره بگیرید ) – خب تازه بعد اینهمه کار تونستید چک کنید که سفارش شما و آیتمی که خریداری کردید از سمت شما مشکلی ندارد و بدلیل مشکلات اکانت شما تاخیری در سفارش ایجاد نمیگردد
مرحله دوم : در این مرحله وضعیت سفارش شما در حال انجام میباشد و پیامکی مبنی بر دریافت سفارشتون از سایت و ایمیلی مبنی بر ثبت شدن سفارشتون براتون ارسال شده این نشون میده که ما سفارش شمارو دریافت کردیم در پیامک و ایمیلی که از ما دریافت میکنید یک کدی را میتوانید مشاهده کنید که با # شروع میشود این کد شماره سفارش شما میباشد که جهت پیگیری دقیق سفارش خود باید به پشتیبانی ارسال کنید تا بتوانید از وضعیت دقیق سفارش خود مطلع گردید . زمانیکه سفارش شما در وضعیت در حال انجام است یعنی سفارش شما هنوز توسط ما پردازش نشده و تقسیم بندی – چک کردن برای ایراد های سفارش – پک کردن بروز بودن قیمت – چک کردن موجود بودن آیتم و … هنوز انجام نشده ما در گیم کی 98 چندین وضعیت سفارش داریم که هر وضعیت یک معنایی دارد و توضیحاتی را نیز دارا میباشد لذا بسیار مهم است که وضعیت سفارش خود را زیر نظر داشته باشید و از تغییرات آن اگاه باشید تا در زمینه خرید خود بروز تر باشید اطلاعرسانی وضعیت سفارشات به وسیله ایمیل و پیامک صورت میگیرد و بصورت دستی توسط مشتری در پنل خود واقع در بخش سفارش ها نیز قابل مشاهده میباشد
مرحله سوم : خب در این مرحله سفارش شما به وضعیت صحیح و مناسب تقسیم بندی میشود و پس از اینکه چک کردیم سفارش شما مشکلی ندارد در یک وضعیت سفارش قرار میگیرد وقتی سفارش مشکلی دارد مثل : تایید دو مرحله ای روشن است یا مشخصات اکانت شما اشتباه میباشد یا حتی ریجن اکانت شما با خرید شما مطابقت ندارد و این موضوع میتواند سبب بروز تاخیر در سفارش شود چرا؟ چونکه سفارشات یک بازه زمانی تحویل دارند که اصولا 2 الی 6 ساعت میباشد ولی باید شما با دقت وارد صفحه محصولی که خریداری کردید شوید و از اونجا چک کنید بصورت دقیق که بازه زمانی تحویل چقدر درج شده این نکته بسیار مهمی میباشد سفارشاتی که هیچگونه مشکلی از قبیل مواردی که در بالا شرح دادیم خدمتتون نداشته باشند طبق بازه زمانی خود باید فعال شوند اما بازه زمانی فعالسازی برای شرایط عادی میباشد – مواردی همانند اختلالات اینترنت – نوسانات قیمت دلاری – مشکلات از سمت سورس – اختلالات سیستمی و موارد دیگر میتوانند به تاخیر ناخواسته در سفارش شما ختم شوند لذا پیشاپیش بخاطر موارد فوق که تحت کنترل ما نیز نیست از شما بابت تاخیر عذرخواهی میکنیم
مرحله چهارم : در این مرحله شما سفارشتون به وضعیت ارسال شده به سورس تغییر کرده و شما منتظر دریافت سفارش خود باید باشید دقت کنید که سفارشات در ساعات کاری یعنی 11 صبح تا 11 شب فعال خواهند شد و سفارشاتی که در ساعات اخر تایم کاری یا خارج تایم کاری ثبت میشوند ممکن است به اولین ساعت تایم کاری بعدی موکول شوند دقت بفرمایید نحوه محاسبه زمان گذشته از سفارش شما هم باید درون ساعت کاری باشد بزارید یه مثالی براتون بزنیم : فرض کنید ساعت 10 شب یه بازی از ما خریداری کردید که 6 ساعت کاری بازه زمانی فعالسازی آن محصول میباشد خب این محصول ممکن است بخاطر نزدیک بودن به ساعت 11 شب فعالسازیش به فردا 11 صبح موکول شود و نحوه محاسبه بازه زمانی تقریبی فعالسازی ان به این صورت میباشد 1 ساعت بابت اختلاف ساعت 10 تا 11 بازه زمانی گذشته 5 ساعت میمونه اون 5 ساعت رو بعلاوه ساعت 11 صبح روز بعد که شروع تایم کاری ما میباشد میکنیم و ساعت 4 بعد از ظهر به دست میاید این زمان تحویل تقریبی سفارش شما میباشد که توسط شما قابل محاسبه میباشد ( دقت کنید در آخر هفته ها بدلیل تعطیلات رسمی ممکن است در تحویل سفارشات تاخیر کمی صورت گیرد و زمان بیشتری بابت فعالسازی صرف شود اما فروشگاه 7 روز هفته 24 ساعت پذیرای سفارشات شما میباشد و فعالسازی در تایم کاری همه روزه انجام خواهند شد فقط بحث تاخیر های احتمالی میباشد که قطعی نیست ) خب دیگه بعد از سپری شدن بازه زمانی وقتی سفارش شما در وضعیت ارسال شده به سورس قرار دارد کم کم باید پیامک تکمیل سفارش را دریافت کنید دریافت پیامک و ایمیل تکمیل سفارش به معنای به اتمام رسیدن سفارش شما و فعال بودن محصول خریداری شده توسط شما میباشد
در این بخش میخواهیم انواع وضعیت سفارشات را معرفی کرده و خدمت شما شرح دهیم :
وضعیت در حال انجام : این وضعیت سفارش بدین معنا میباشد که سفارش شما تازه دریافت شده و باید پردازش سفارشش صورت بگیره در این مرحله مشتری میتونه با چک کردن ایرادات احتمالی سفارشش روند فعالسازی رو تسریع ببخشه
وضعیت در مرحله تحویل : این وضعیت سفارش بدین معنا میباشد که سفارش شما مشکلی ندارد و از لحاظ مشخصات – قیمت – موجودی و سایر موارد هیچ ایرادی متوجه شما نیست و برای فعالسازی سفارش مانعی وجود ندارد
وضعیت ارسال شده به سورس : این وضعیت سفارش بدین معنا میباشد که سفارش شما به منبع فعالسازی معتبر و قانونی که گیم کی 98 با ان همکاری میکند جهت فعالسازی ارسال شده است و فعالسازی توسط کارمندان ما انجام خواهد شد
وضعیت گارد روشن : این وضعیت سفارش بدین معنا میباشد که سفارش شما دارای تایید دو مرحله ای روشن میباشد و این موضوع مانع فعالسازی سفارش شما میشود و تا زمان رفع مشکل تایید دو مرحله ای توسط مشتری سفارش انجام نخواهد شد
وضعیت مشخصات اشتباه : این وضعیت سفارش بدین معنا میباشد که سفارش شما مشخصات اکانتش غلط میباشد و باید شما مشخصات صحیح اکانت خودتونو پیدا کنید تست کنید و به شماره ای که از طریق پیامک به شما گفته شده پیامک کنید
وضعیت ریجن اشتباه : این وضعیت سفارش بدین معنا میباشد که سفارش شما ریجن اشتباهی دارد و اکانتی که درج کردید طبق ریجنی که خریداری کردید نمیباشد و نیازمند حل مشکل از طریق گفتگو با پشتیبانی وبسایت میباشد
آیا میتونیم قبل از اتمام شدن تایم فعالسازی سفارشم به تلگرام مشتری مراجعه کنم ؟
ببینید عزیز دل با توجه با اینکه سفارشات در بازه زمانی خودشون در ساعت کاری فعال میشن دلیلی نداره که پیش از موعد اتمام تایم فعالسازی در ساعت کاری به پشتیبانی تلگرام مراجعه بفرمایید چون هنگام خرید خدمتتون اعلام شده که سفارش فوق مثلا میتواند 6 ساعت زمانبر باشن پس مراجعه و پیگیری قبل 6 ساعت به تلگرام کار هوشمندانه ای نیست زیرا پشتیبانی پاسخ خاص دیگری بهتون نمیتونه بده و زمان دقیق فعالسازی هم که مشخص نیست همه چی تقریبی هست و طبق متغیر هاست درصورتیکه شما سفارشتون در ساعت کاری از نهایت تایم تحویل گذشته و هنوز فعال نشده و اکانتتون هم هیچ مشکلی از هیچ بابتی نداشته و سفارش در مرحله ارسال شده به سورس میباشد میتوانید از طریق مراجعه به تلگرام ما وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید : جهت پیگیری به ایدی @Gamekey98sup مراجعه نمایید
چه زمانی میتونم برای پیگیری سفارشم به پشتیبانی تلگرام مراجعه کنم ؟
درصورتیکه سفارش شما هیچ مشکلی از بابت مشخصات و تایید دو مرحله ای و ریجن نداشته است و وضعیت در ارسال شده به سورس را دارد درصورتیکه از ماگزیمم و نهایت بازه زمانی فعالسازی در ساعت کاری گذشته باشد شما میتوانید با در دست داشتن شماره سفارش خود اقدام به ارسال پیغام به پشتیبانی متخصص و حرفه ای ما در تلگرام کنید و با صبوری پیگیر وضعیت فعالسازی سفارش خود شوید و درصورتیکه سفارش شما مشکلی داشته باشد یا نیاز به اقدامی دارد به شما اطلاع داده خواهد شد البته پیغام به تلگرام پشتیبانی جهت پیگیری سفارش کار اجباری نیست چون اگر سفارش مشکلی هم داشته باشد بهتون پیغام داده میشود بصورت پیامک و ایمیل و باهاتون تماس نیز گرفته خواهد شد حتی در بدترین شرایط هم اگر نتونیم سفارشی رو تکمیل کنیم سفارش مسترد خواهد شد پس جای هیچ نگرانی نیست قطعا مطمعن باشید پیگیر لحظه ای سفارش شما هستیم 🙂